Mutiara Kata Hatiku...

nuff

Friday, May 14, 2010

kejamnya org kafir........!!!!!!

salam all.....

ai kwn2 aku br je blk dr kl pas antar adik aku pegi airport..kononnya nk jmpa suami dia dkt london.....
nk jd cite kn adik aku dh smpai kt london tau tak apa jd kt dia imigresen tak lepas dia msk.....smpai kn nk jmpa suami dia pun tak blh.....geram btl dgr cite mcm ni.....kurang ajar btl org london kt sana....buat adik aku seolah olah mcm org salah.....yg paling aku kesian sekali suami dia la tunggu kt airport sehari suntuk...col mak aku menangis kesian kt adik aku....sbb adik aku asyik menangis.....sedey aku dgr jd mcm ni...tau tak alasan apa diorg bg adik aku bertudung sbb tu ssh nk lps msk dlm tu...kalo tau la nk jd cmni aku tak bg adik aku jejak pi sana...........diorg kn tkt dgn org islam...sbb br2 ni kn ada kes keretapi meletup kt sana.....skrg ni pengebom wanita berani mati pun dah ada...sbb tu diorg tkt dgn org islam....yg bertudung......

tak pe org kafir buat kt org islam mcm tu aku doakn biar ALLAH je yg membls apa yg diorg buat....smbg blk cite....biala dh smpai satu tahap suami dia dah tak tahan sgt mengamuk la smpai nk brgdh lg..dia srh diorg antar wf dia blk malaysia dgn segera.....kesian suami dia........

dlm kes ni plng kesian sekali adik aku ngan suami dia la ..mcm2 yg diorg impikn kalo adik aku smpai kt sana tp dh jd mcm ni......adik aku tak hingin lg nk jejak kaki ke sana..............so skrg ni adik aku ontheway  nk blk ke malaysia...korang doakn dia erkkk...................wasalam...

7 comments:

Long Haffiz Long Hassan said...

sy dh komen di shoutmix..
apa2 update yerk..
sllunya kt imgiresen london sng jer lepas..kngkwn sy y btrdung smua okay jer..

berieyza said...

hmm.ntah mcmana la sistem imigresen london ni.habes membazir ticket flight.hope adik akak byk2 bersabar n tunggu suami die pulang ke malaysia. :)

dotblogspotdotkom said...

moga ALLAH permudahankan perjalanan pulang adik kamu tu.... huhuuh

dugaan di mana2...terutama org yg beriman....

miss hav0c said...

siannya adik awak..huhuhu hopefully dia selamat smpi and tabahkan diri

NARDtheNERD said...

saya doakan yang baik2 untuk adik awak..=)

Afzainizam said...

http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

thanks ziarah saya kembali...

eemmmm mmg dah namanya barat... mananya suka ngan orang islam.. manusia semakin kejam dan menindas...

Sekilas said...

sabar kak...insyaAllah, selamat semuanya...

tp nk tnye..btpe suami dia kat sane..keje eh?

keluarga ku tercinta

**Dekhnewalon Ne kya Kya**