Mutiara Kata Hatiku...

nuff

Sunday, May 30, 2010

bestnyeeee dpt rehat.............

salam kwn2....

ai kwn2 sory na lama dah tak menulis dlm blog ni....maklum la kesibukkan dgn keja...br ari ni dpt cuti lps aku keja direct 7 mlm....MySpace.lth rasanya bdn ni....ari ni dpt rehat seronok sgt.....tido besar2ran la drumah...MySpace

utk pengetahuan korang aku ni operator kilang je tp pndai yea berblog celik IT la katakan....kwn2 kt tmpt keja aku pun heran....aku ada tagged,facebook,ym,blog dan apa2 je la....semua tu kalo tak de adik aku tak reti aku semua ni.MySpace...

tujuan aku berblog ni bkn apapun sj nk cr kwn2 nk berkongsi cerita tntang diri aku...maklum la dlm internet ni mcm2 blh dpt....byk gak kwn2 dlm blog aku ni semua yg berkerjaya....student...tak de lg aku jmpa yg keje kilang mcm aku ni....hu hu hu....

so smpai sini je la yea...aku nk kongsi ngan kwn2..nnti ada entry br aku post dlm ni k....MySpace

assalammualaikum..............



1 comment:

SufatihaNur said...

berehat-berehat di umah..asyik tido je ye...

keluarga ku tercinta

**Dekhnewalon Ne kya Kya**