Mutiara Kata Hatiku...

nuff

Monday, May 3, 2010

Ibu MAAFKAN ank mu....adikku MAAFKAN kakakmu ini.........

salam....

mcmana yea aku nk mulakn........hati ini brbelah2 rasanya...marah geram sedih semua la apa  yg ada...
tak terlintas langsung dihati ini utk mengguriskn hati seorg ibu.....tp perasaan geram tak dpt lg aku nk menahan.......ibu sesungguhnya diri ini terlalu menyayangimu....ketahui la ank mu ini byk berdosa dgn mu...maafkn ank mu ibu....


adik....

maafkan akak... tdk terlintas dihati ini utk menyinggung perasan mu...sesungguhnya akak terlalu sygkn mu....tak sanggup rasanya nk kehilangan....
perasaan ini terjadi setelah apa yg berlaku......aku tak dpt nk menahan  kemarahan diatas apa yg brlaku trhdp mu....aku sentiasa mendoakn kebahagiaan mu walaupun dimana kau berada......jgn la kau fikir yg akak membencimu...sbnrnya akak tkt nk berpish dgnmu..tkt kehilangan mu selamanya...perasaan ini dtg setelah apa yg terjd..........maafkn akak dik........

ini lah apa yg aku rasa selama ini..........

1 comment:

SufatihaNur said...

erm...nape sedey2 ni..adik sayang akak tau....doakan adik slalu...

keluarga ku tercinta

**Dekhnewalon Ne kya Kya**