Mutiara Kata Hatiku...

nuff

Friday, April 16, 2010

assalammualaikum wbt.....

ari ni aku nk brkongsi dgn kwn2 tentang diri ku....boring sgt ari ni tak tau nk wt pe......spttnya ari ini aku ada date dgn seseorg tp tak jd....ntah la dia buat slack.....sakit hati aku.........kenapa yea org llki ni kuat sgt merajuk....lg pun aku bkn jns suka memujuk.........mls nk lyn lama2 baik sendiri la....mamat tu aku br je knl......kiranya br permulaan nk jmpa dgn dia la.....tp dh jd cmni so aku pun dh tak pkr pnjg rasa2 nya tak blh nk teruskn kot sbb aku boring dgn sikap dia yg suka memaksa....

ntah la kononnya jjur tp zero......smpai bila pencarian aku nk berakhir pun aku tak tau la..... BUT LIFE MUST GO ON.....yg penting aku tak kn ada rasa sedih dlm hdp ini.....lelaki blh dicari tp teman sejati sukar ditemui.....tp aku tak kn sesekali putus asa dlm pencarian ini........

No comments:

keluarga ku tercinta

**Dekhnewalon Ne kya Kya**