Mutiara Kata Hatiku...

nuff

Wednesday, April 21, 2010

hatiku yg gundah....

salam pagi kwn.......

ari ni aku btl2 sedey....tak tau la kenapa......nyampah pun ada boring pun ada tensen pun ada....
sbnrnya aku bengang ngan adik aku sombong sgt mentang2 la suami dia dah msk kn duit belagak la dgn aku........biasa la tgh2 bln ni......aku pokai.....dia pun tgh syok nak naik kapal terbang pi luar negara....sapa tak teruja kn......tak pe la demi kebahagiaan dia aku doakn dia slmt pergi dan pulang....cuma kdg2 sikap sombong dia buat aku nyampah.....tu yg aku mls nk sembang byk2 ngan dia...aku harap dia tak lupa la pengorbanan org tua dia bila dia dh jmpa suami dia tu.......jgn plak kt sini jnji lain bila dah smpai sana jd lain.....ntah la.....sbnrnya aku sygkn dia tp aku jd geram bila lihat mak aku selalu lbhkn dia.............smpai apa aku ckp utk kebaikan dia pun selalu disalahertikn....tu yg buat aku jd geram ngan adik aku.....ntah la smpai bila aku mampu brthn.............

No comments:

keluarga ku tercinta

**Dekhnewalon Ne kya Kya**