Mutiara Kata Hatiku...

nuff

Tuesday, July 24, 2012

Salam Ramadhan...

Maaf kwn2 sy kembali semula....lama sgt menyepi..rindu rasanya nk ber blog lg...hehehe.....maklumla skrg dah jd isteri org kn...x blh nk sll on line..huhuhu..ari ni msk puasa yg ke5 sekejap je kan...
pening kepala nk pikir apa juadah yg nk dibuat.....maklumla bkn kita sorang je nk mkn tp selera ank2  yg utama...alhamdulillah sejak kahwin ni hdp pun happy...maklum la dah ada panggilan 'mama'...best kan...nk tunggu ank sendiri blm rezki lg...dpt kasih syg ank org pun dah kira ok la...ank sendiri pun blm tentu blh syg kita mcm ank org syg.....dlm dunia skrgkn mcm2 blh jd....

berbalik pasal puasa kan igt ari ni nk buat mee kari..tnya ank2 diorg  xkisah....skrg setiap kali nk msk kena cr resipi dlm intenet  hehehe......maklumla dulu masa bujang mak suruh belajar kita cbuk memanjang...bila dah ada ank2 ni x blh la nk msk lbh kurang..hehehe.....ok la smpai disini dulu yea....selamat berpuasa utk tmn2 blog sy......
 

1 comment:

FatihaNur said...

welcome back...bila nak blogwalking..upkan traffic balik...

keluarga ku tercinta

**Dekhnewalon Ne kya Kya**